Epik olmasa da uyuz rüyalar vol.38129387921

İlkokul öğretmenimi gördüm rüyamda. Ne hikmetse müzik dersine geliyormuş. Elimde gitar, sıranın bana gelmesini ve bir şeyler çalmayı bekliyorum. Kadın gelip "Off Gözde! Sen çalma, berbatsın!" minvalinde şeyler söylüyor. Normal şartlar altında ağlaması ve sınıfı terk etmesi beklenen ben, bir anda "Ne demek çalma yaa!! Ne demek! Bal gibi çalıcam işte!" diyorum ve dünyanın en kolay çalınan şarkılarından birini -Poor Misguided Fool'u- çalmaya başlıyorum. Ulan, hakikaten bok gibi çalıyorum ama. Bunu fark edince de "Eheh, yaa minimalist şeyler deniyorum da ondan böyle çaldım." diyorum. Rüyada bile ego tavan yapmış, ne diyeyim!

Rüyanın alakasız devamı:
Sınıftan bir kadının kocası ölmüş, cenazesini deniz yoluyla, askerler getiriyormuş. Ölü kokusu alarak uyandım.
Uyumadan önce kitap okumasam mı artık?

Bu da şarkı!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gece... Dört harf, birkaç insan, görünenin ardındaki düşünceler... Yalnızlık... Herkes.